Friday, February 15, 2013

DuoAlam Meroyan Dah

Admin blog duoalam dah menyalak kat blog gua.... hahahahaha... ada gua kisah?

Ni gua nak bagi lagi pencerahan kat lu admin duoalam, lu kisah ape gua nak follow blog mana sekali pun. Gua ganggu lu ke? ada gua bawa mak ayah lu tonton? gua nak ajak mak ayah adik beradik gua tonton lu kisah kenapa? Jangan sampai tiba-tiba adik-adik, abang-abang lu tanpa lu sedari jadi gay tegar pulak. Entah-entah bapa lu pun gay entah-entah bapa ayam gay. Lu mana tahu kan.... so stop la nak menyalak bagai. Kalau lu betul-betul tak setuju dengan maan-mana blog lucah sekalipun, apsal lu tak report dekat SKMM? Lu ada saluran yang betul untuk buat tindakan susulan, tapi lu pilih gak cara nak malukan orang? ajaran mana lu bawa ni?

lu nak cerita pasal hukum hudud lak dekat gua ye? meh gua bagi lu pencerahan. hukum hudud tak ikut cara lu yang macam manusia bertopengkan babi ni lah. Lu perasan bagus, ntah-ntah lu sendiri tiap hari buat zina. Kalau tak, kenapa lu boleh jumpa banyak blog lucah? mengaku je lah bahalol... Orang macam lu yang bermuka-muka dan perasan baik memang takde faedah sangat hidup sebagai manusia ni. Nak cerita agama lu kena pandang diri lu dulu. Lu nak pointed out dengan orang lain dulu ape cer? sudah-sudah la duoalam oi.

sedap dia printscreen blog gua.mekaseh promosi ye..bahahaha

lu nasihatkan orang suruh report kat google blog2 lucah songsang ni? eh.. motif lu yang songsang je? habis blog lucah lain lu  tak serang pulak? ni gua pulak nak tanya ajaran mana lu ikut sampai lu just nak atasi blog songsang je? lawak gile perangai lu.... nak babit mak bapak gua pulak, mak bapak lu tak ajar lu dengan sempurna kot sampai lu nak kononnya buat baik separuh-separuh. puihhhhhhhh...!!!

ni gua nak ajar sikit dengan lu, kalau lu tak suka blog-blog lucah ni wujud, lu report kat SKMM. SKMM ada kuasa veto gua cakap lu untuk tutup semua blog2 lucah ni. mungkin nanti ada lg blog lucah muncul, sekurang2nya usaha lu yang pertama berhasil. nanti ulang lagi langkah tadi. apsal lu bengap sangat ni. kedua, lu report la google, bawa member2 lu report ramai2 termasuk blog gua ni pun haaa report. ni tak, lu nak jadi hero menyelesaikan masalah ni apa barang bhai? takde hasil gua cakap lu.

kenapa gua tak suka dengan cara lu ni? alasan paling jelas ialah gua rasa intention lu cuma nak malukan orang. itu je. kedua, sebab gua yakin dan percaya blogger chikai macam lu ni cuma nak hit viewers pada permulaan pembukaan blog lu. dah basi la gua cakap lu, cara ni dah basi..!!! tu ha kat atas tu gua dah bagi cadangan, ikut lah. janganlah jadi bodoh bengai bingai sangat sampai lu tak boleh nak faham apa yang gua ajar. lu study sampai mana bro? PMR? budak UPSR pun boleh faham cakap gua la.

kesimpulan gua pasal blog duoalam ni ialah:
1. cuma nak cari publisiti.
2. hobbi nak malukan orang.
3. pernah jadi gay, tapi konon2 insaf.
4. suka tengok blog lucah, sebab dia just nak hapuskan dan malukan blog gay je. blog lucah str8 dia ok. 
5. kurang pendidikan.
6. tak tahu mencari infomasi tepat sebab suka ambik jalan sendiri. 
7. maybe pernah kantoi dia seorang gay oleh keluarga, rakan dan taulan, sebab tu dia nak orang lain rasa malu mcm mana dia pernah di malukan.hahaha..
8. maybe ahli keluarga dan kerabat dia ada gay, so untuk melepaskan rasa marah dia wujudkan blog yang boleh malukan orang lain. 

duoalam oi, bagus lu doakan orang2 mcm kami ni berubah le. dari lu nak malukan org2 mcm kami ni, ingat dapat syurga firdausi ke? memang tak la machai oi. nak cerita agama konon, phuii..!! lu ingat blog lu tak follow mana2 blog gua tak tau lu pengemar blog lucah. piiiiiigiiidahh.... nak hapuskan gay pondan je lu tau. usaha sekerat-sekerat takkan mengubah apa2 la hanjeng. ko dah sahut cabaran aku nak battle kan? mai la kita tengok sapa kecundang.... gua tara takut wa cakap lu..!!!!

8 comments:

  1. bro..siyes aku tabik gler kat ko..tp aku nak tmbah ckit pasal ko nyer pencerahan kat bapok gila tuh..aku sokong sumer kesimpulan ko tuh..fyi, aku ade komen pasal post dia yg tajuk "preview...siapakah pondan ini"..aku nyer komen biase je kot..aku bagi opinion aku n sumer yg aku ckp bnde yg betul..tiba2 dia melatah, sentap n meroyan..dia ckp dia allergic ngn prangai sotong aku..dia yg gler sentap, tp ckp aku lak berprangai sotong..xde satu pun bnde yg aku ckp kat comment aku yg x betul or directly provoke dia kot..xtau ape motif dia nak sentap..nampak sgt dia x betul dlm so called "usaha nak membanteras gay" dia tu..
    n aku rse lawak gler kot bila dia putar belitkan ape yg ko ckp dlm post ko sblm nih..i truely believe yg ko ckp pasal blog tuk lepak sembang tu is OSR kan?tp bleh plak dia menyalak balik then snapshot gmbr dr blog lancap yg lain..x ke bengap mcm tu???sje nak tagih sokongan org lain ngn cara putar belitkan ape yg ko ckp..anyway,aku sokong gler kat ko..xyah bagi muka kat bapok x sedar diri tu..

    ReplyDelete
  2. blog doualam tu mcm tak puas hati kut cinta dia kena tolak

    ReplyDelete
  3. thx sokong gua ye... lu semua buat biasa je dkt OSR tu. lama2 admin duoalam ni kubur diri la

    ReplyDelete
  4. aku percaya, org bukak duoalam ni sakit otak atau terencat akal la. tak professional langsung. dia ingat dia president pe nak tutup blog tu, blog ni. apa hasil dia dapat ar? hasil banyak musuh dan banyak dosa aku rasa yg dia nak. aku rasa dia nak sagat masuk neraka la beb. dia lagi nak libatkan mak dan bapak orang. takde cara ar budak ni. mak bapak dia tak nak jaga, sebok dgn mak bapak org lak. dia keji mak bapak org, tapi dia terlupa, yg mak bapak dia tak cukup dedek dia atau ambil perhatian yg dia ni pon da rosak akal. ni budak harus pupus je. tanam dgn blog dia skali pat kubur. seriously, kalau aku dapat ni budak, siap ar dia. kubur dia pun aku kencingkan ar hari hari. biar dia rasa. dia lom kene dgn gangster pat sini kannn.... mintak kene potong kepala.

    ReplyDelete
  5. admin dua alam tu gay yang dah tak laku.tupasal meroyan tak tentu hala. Dengki dengan OSR yang sentiasa mariah. Kecil2 tak nak mampus dah tua menyusahkan orang lak

    ReplyDelete
  6. Dua alam umpama gay yang tak laku, bagai gagak tua ditalian elektrik.meroyan sana meroyan sini tapi sayang tiada yang layan...maka sepi menjadi teman hidup dia...

    ReplyDelete
  7. layan kan je mroyan duoalam tu.. even takde hasil, buat je lah dia tambah meroyan kan. sedap sikit hidup dia..

    ReplyDelete