Monday, February 18, 2013

Dah Lenyap?

Apa jadi dengan duoalam? dah hilang dari pandangan mata ke? gua tak tahu. tapi kalau blog ni memang dah hilang selamanya, baguslah. cuma yang gua tengok ni baru kejap tadi, semua entry dia dah takde. so apa jadi?

Tapi bagi gua, kalau blog tu dah tak aktif pun bagus juga. Sekurang-kurangnya dah takde lah blog yang keje nak memalukan orang atas alasan nak membanteras kesongsangan. Motif lu nak malukan orang dengan cara sebar siar gambar ? memang tak patut la kan gua cakap lu....

Memang gua akui niat budak tu baik, nak membanteras benda tak baik kan, tapi cara lu tak betullah. konon dia nak samakan cara dia dengan hukum hudud. LOL...!! big LOL for u.... tak boleh. Ada lagi cara lain lu nak guna berbanding cara lu nak malukan orang dengan print screen, malah lu upload video orang pastu lu hina pulak tu. Cara lu macam cara na puaskan hati sendiri, bukan cara nak membanteras.

Gua rasa, kalau lu buat dengan cara betul, tak memalukan orang lain, takde siapa nak marah2 dekat lu. So, lepas ni harap lu boleh faham lah keadaan semua orang. Takde siapa paksa lu untuk terima kehidupan songsang, tapi kalau lu berjaya nak ubah orang2 macam tu, gua tabik dengan lu. Bukan kerja mudah, tapi bukan juga hal yang mustahil. ok!!


No comments:

Post a Comment