Thursday, November 24, 2011

Bos pelik


sebenarnya, jebatan gua baru dapat bos baru. bukanlah baru sangat, dah hampir dua bulan kot. bos gua nama Encik Mahali. fullname takley lah dowh. bos kiteorg ni muda lagi. dalam 39 tahun kalau gua tak silap. tapi, kire masih muda lagi umur gua kann.

waktu bos baru ni masuk, semua org selesa dengan dia termasuk gua. yelah, org baik handsome lagi. sape tak suke. semua org selesa. tapi masuk bulan kedua, gua ada rasa pelik dengan bos gua ni. dia ni dah kawin sebenarnya.

semenjak dua menjak ni, encik mahali suka sangat cakap sambil pegang-pegang. gua tak tahulah dengan orang lain, tapi dengan gua kalau dia bercakap, apatah lagi sambil berdiri bincang2, dia akan pegang tak lengan gua. tak pun bahu gua. kadang2 tu kalau dia ajak makan, dia letak tangan kekar dia tu kat bahu gua. orang2 apa lagi, pandang2 lah kiteorg. gua biase je, relax. cuma gua mcm confuse sikit apa kes bos gua ni mesra semacam. kang gua stim ada lak yang kene rogol ye tak bro?hahahha...sukati lah bos. janji lu tak buat hidup gua susah, sudahhhh..

4 comments:

  1. alah... biase je tu.. nak merapatkan hubungan antara bos dgn employee.. jgn ader skandel sudahh hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...dah rezeki. terima jek la..haha =]

    ReplyDelete